- Katılım
- 11 Ocak 2026
- Mesajlar
- 107
- Tepkime puanı
- 32
- Puan
- 28
HERKESE İYİ AKŞAMLAR
Geçenlerde bulduğun bi ıdor aklıma takıldı kullanıcının e mailini görebiliyorum neyse açık şöyle,
Müşteri hizmetlerinde herhani bi istek atınca body kısmında nerdeyse 10 tane parametre gönderiyor fakat sadece chat id ve id kısmı değiştridiğimde (uuid) başkasının e mailini görebiliyorum
Birini değiştirmem hiçbi işe yaramıyor
yinede bu ıdor sayılırmı
2 parametre olunca kafam karıştı
Geçenlerde bulduğun bi ıdor aklıma takıldı kullanıcının e mailini görebiliyorum neyse açık şöyle,
Müşteri hizmetlerinde herhani bi istek atınca body kısmında nerdeyse 10 tane parametre gönderiyor fakat sadece chat id ve id kısmı değiştridiğimde (uuid) başkasının e mailini görebiliyorum
Birini değiştirmem hiçbi işe yaramıyor
yinede bu ıdor sayılırmı
2 parametre olunca kafam karıştı